Contact

* Verplichte velden

 

Socoolshop bied de orginele fabrieksgarantie aan van de bekende merken op haar site. Daarnaast  bieden wij u aanvullend een eerstelijns telefonische support. Indien uw product in aanmerking komt voor reparatie binnen of buiten de garantieperiode dan ontvangen we graag alle details m.b.t. uw product, reparatie-aanvraag, etcetera. Dit kunt u eenvoudigweg invullen op het service-aanvraag formulier welke u hier kunt downloaden :

SERVICE AANVRAAG FORMULIER

De standaard garantie afhandelingswijze van grote producten zoals trolley koffers/wagens is op basis van halen en brengen (pick-up & return). Van kleine producten, zoals hoezen, headsets, HUB's en kabels is dat op bais van zelf toesturen naar het reparatiecentrum. Het kan zijn dat u  een aantal dagen tot max. 1-2 weken moet wachten totdat het product weer geretourneerd wordt. In bedrijfskritische situaties overleggen we graag met u de mogelijkheden om deze reparatie wachttijd eventueel in te korten. Ook kunt u, op bais van beschikbaarheid, een trolley of ander oplaadproduct van ons huren zodat u tijdens de reparatieperiode niet zonder oplaadmogelijkheid zit.

Na ontvangst van uw reparatie aanvraag en eventueel telefonisch overleg zullen we definitief beoordelen of uw te repareren product opgehaald wordt of dat u deze zelf dient toe te sturen naar het reparatie centrum. We adviseren u altijd de originele verpakkingen te bewaren om deze bij een eventuele reparatie-afhandeling te kunnen gebruiken.

We zijn voor alle garantie/service vragen bereikbaar op :

service@socoolshop.nl

of 085-0730180